POKUD JSTE TU PRVNĚ A CHCETE TO VZÍT OD ZAČÁTKU, PAK SI OTEVŘETE PŘÍSPĚVEK, KTERÝ JE HNED POD TÍMTO TEXTEM. AŽ HO DOČTETE, TAK NA KONCI JE ODKAZ "ČTĚTE DÁLE" A TÍMTO POSTUPEM PROJDETE CHRONOLOGICKY VŠECHNY ČLÁNKY NA BLOGU.

Rok 2023 - a jedeme dál...

Za tři roky se toho přihodí hodně. A nám, co kroutíme tím kulatým nesmyslem to utíká rychle... většinou. 

V těch třech letech jsem dál pracoval pro Flixbus, pak nastal Covid19, uzavření hranic, tím pádem uzemnění od volantu k "pozemnímu personálu" na dílnu... pak chvíli taxi, náklaďáky... no a zpátky na Flixbus. Kruh se zdánlivě uzavřel.

autobusy Flixbus

K tomu všemu, co jsem tu shrnul v jednom souvětí se v následujících příspěvcích podrobněji vrátím. 

Ale proč se zase vypisuju tady?

Když jsem odešel z Anglie a přestal psát blog, hodně z vás si žádalo pokračování. V poslední době mi alespoň jednou za tři, čtyři měsíce někdo napíše, že je škoda, že to skončilo nebo jestli nechci psát dál o tom, co dělám teď. Jenže, dokud jsem pracoval u Flixbusu pro českou firmu, měl jsem s tím popravdě trochu problém.

Flixbus Praha
Ačkoli Umbrella Coach & Buses s.r.o., která byla dosud mým zaměstnavatel a která jak jsem psal už v roce 2019 je největším dopravcem pro Flixbus v Evropě, je skvělou firmou, silnou a prosperující, která covid nejen že přestála, ale dokázala během doby, kdy ostatní dopravci lapali po dechu expandovat, rozšiřovat okruh svých aktivit a investovat miliony do svého zázemí (a dotování uzavřeného provozu), přesto byly momenty, kdy nebylo všechno natřené na růžovo a protože jsem huba nevymáchaná a píšu tak, jak to zrovínka cítím, nějak jsem neměl koule na to, pouštět to v rodném jazyce do světa přímo pod oči zaměstnavatele, který česky rozumí (narozdíl od mých anglických živitelů).

V těchto dnech se tato kapitola mého života uzavírá a proto za prvé nemám problém s rekapitulací, stejně věcně a pravdivě, (alespoň z mého subjektivního pohledu), jako v případě mého působení za kanálem a můj nový budoucí zaměstnavatel je pro mne skvělá příležitost, jak na blog navázat a ty nešťastné z vás, kteří jej budou číst, oblažovat svými úspěchy, neúspěchy, poznatky a fakty, příhodami a tím třeba některé z vás inspirovat k následování.

To byl původně i účel části londýnské, proto byla psána tak dopodrobna se všemi okolnostmi práce, podmínek a průběhu. Takže pro běžného čtenáře asi nudné pasáže, které je záhodno přeskočit, avěak pro případného zájemce o práci u stejné společnosti skvělá studnice zákulisních informací.

Takže to vezmeme od prvního dne, od prvního kontaktu a uvidíme, jak se to vyvine. 


A o kom, že je řeč? 

Kruh se uzavírá a já znovu poslal životopis a průvodní dopis do Dopravního podniku hlavního města Prahy. Takže se dozvíte průběh přijímacího řízení, včetně všech potřebných dokumentů, testů a podmínek, projdete se mnou zaškolení i moje první krůčky po garážích i první kilometry na linkách v Praze. No a snad vás to bude bavit stejně, jako vás bavili příběhy z Anglie.

Takže pokud nechcete přijít o další příspěvky, tak mne sledujte a budu rád za všechny komentáře, připomínky a názory.

Váš BusDriver


Čtěte dále...

 

Oblíbené příspěvky