POKUD JSTE TU PRVNĚ A CHCETE TO VZÍT OD ZAČÁTKU, PAK SI OTEVŘETE PŘÍSPĚVEK, KTERÝ JE HNED POD TÍMTO TEXTEM. AŽ HO DOČTETE, TAK NA KONCI JE ODKAZ "ČTĚTE DÁLE" A TÍMTO POSTUPEM PROJDETE CHRONOLOGICKY VŠECHNY ČLÁNKY NA BLOGU.

Tak zítra (možná) poslední den ve Wilesdenu...

Ve čtvrtek dorazila do Londýna moje drahá polovička, tak jsem si užil...

... užil jsem si čtyři dny ťapání po Londýně... Nohy mi málem upadly. A díky tomu, že v Londýně (údajně) pořád prší a jsou mlhy, jsem měl spálený čumák od sluníčka... ale prošli jsme Londýn, prošli jsme Potters Bar. Naťapali jsme asi tři miliony kilometrů a hádejte co... furt nehubnu. 

Fotografie z našich procházek po Londýně:
https://africzan.rajce.idnes.cz/Tak_zitra_mozna_posledni_den_ve_Wilesdenu.../

Další Čech v Metroline


V pondělí jsem ji doprovodil zpátky na letiště a zase osiřel :-) Nicméně ten samý den nastupoval do Metroline Čech (resp. Moravák) (resp. Slezan) (no prostě Fajny chłop z Haviřova :-D ).

Už asi dva týdny předem mne informovala sl. Betty o jeho příjezdu a ptala se, zda nás může zkontaktovat.

Dokonce je zařazený na stejnou garáž, tedy do Potters Bar. Takže po absolvování výcviku budu mít na garáži fajného kolegu, se kterým budu moct pokecat v češtině. Teď si bohužel užívá pohostinství hostelu naproti garážím a myslím, že by o něm za ty tři dny mohl napsat objemnou recenzi. Jediné dobré by tam možná bylo, že dovnitř neprší... a to nemá vyzkoušené, protože tu panuje tropické počasí.

Mně čeká zítra závěrečná zkouška. Pokud ji zdárně vykonám, od pondělí bych měl nastupovat do garáže v Potters Bar a začít pracovat pod dohledem mentora. A čeká mne stěhování... pokud se zadaří. V sobotu jedu obhlídnout jeden room, tak uvidíme.

Potters Bar


Jinak Potters Bar vypadá jako krásné městečko. Dvě hlavní ulice a mezi tím baráčky... Hrozně se tam těším. Budu muset šetřit, abych dal dohromady peníze na pronájem nějakého malého domečku či bytu a mohli se konečně dojet podívat moje holky a syn. Zatím budu rád, když dám dokupy peníze na další share house... V Londýně je blaze, ale draze.

Nicméně v Potters Bar mi odpadne dojíždění, zvedne se výplata... tak bude líp.

Fotogalerie z Potters Bar:
https://africzan.rajce.idnes.cz/Potters_Bar_Part.1/

Co by taky člověk chtěl po měsíci...

Čtěte dále...

Řidičem autobusu v Londýně

Oblíbené příspěvky