POKUD JSTE TU PRVNĚ A CHCETE TO VZÍT OD ZAČÁTKU, PAK SI OTEVŘETE PŘÍSPĚVEK, KTERÝ JE HNED POD TÍMTO TEXTEM. AŽ HO DOČTETE, TAK NA KONCI JE ODKAZ "ČTĚTE DÁLE" A TÍMTO POSTUPEM PROJDETE CHRONOLOGICKY VŠECHNY ČLÁNKY NA BLOGU.

Be positive :-)


S novým týdnem jsem "vyfasoval" nového instruktora. 

V pondělí jsem úspěšně absolvoval Bus Check Test... tedy teoretický test z kontroly vozidla před jízdou. Tím jsem se přesunul k řízení doubledeckeru... a spolu s ním vyfasoval i nového instruktora. Se mnou se zaučuje ještě polák Mariucz. Fajn kluk... 

Zato instruktor, to je číman. Černoch, 57 let, jezdí na motorce, samá kérka, zlatý kříž na krku, v každé druhé větě aspoň jedna fuck... Jeho heslo: "Be positive" mně asi bude hučet v hlavě ještě dlouho po výcviku. Ten člověk od Božího rána nezavře pusu, hlasitost na desítce a ztlumit nejde. Jeho běžným konverzačním způsobem je řev, který nezúčastněnému posluchači může připadat, že po Vás v příští minutě skočí a urve vám hlavu...

To všechno by se dalo skousnout... horší je, že se mu tak nějak nedá zavděčit. Jeden den něco uděláte, dostanete ceres... ok, druhý den to uděláte naopak... a dostanete ceres :-) Trochu schizofrenní situace. 

Příklad: Včera Mariucz na zcela volné silnici ve svém směru najížděl do vyhrazeného pruhu pro autobusy, aby ho použil (jak nás učili první týden - pokud je na komunikaci pruh pro busy... hup tam). Dostal seřváno, proč se tam cpe, když je silnice volná.... že pruh je proto, že když je silnice zasekaná, aby bus mohl projet. Neprůstřelná a logická argumentace. OK. Dneska Mariucz na zcela volné komunikaci ve svém směru vyhrazený pruh úspěšně ignoroval a uháněl v klasickém pruhu. a hádejte co :-D Správně. dostal pojeb na tři doby, proč nejede v pruhu pro busy :-D Jakákoli argumentace odsouzena k neúspěchu a postavena na roveň odmlouvání instruktorovi. A takových příkladů dáme s Mariuszem dohromady několik... Řešení? Snadné... Zdárně udělat zkoušku z řízení a hurá na další level... Mne čeká snad v pondělí... uvidíme. Záleží na instruktorovi.

Dneska dorazila bankovní karta k novému účtu od HSBC UK. Zato Tranferwise mi dneska zatopil. to, že mám problém v některých bankomatech, to jsem si už zvykl, ale dneska mi zamítl platbu v obchodě, i když na kartě mám dostatek hotovosti. 

Nakonec se ukázalo, že mají nějaký technický problém, který řeší. Tak doufám, že po jeho vyřešení tam budu mít svoje peníze :-D Ještěže mi dobří lidé přeposlali peníze na mou českou kartu a mohl jsem zaplatit s ní...¨

Lišky... 

Nejenom, že tady ty mrchy rezavý dávají dobrou noc... ony vás nenechají ani vyspat. Okolo druhé, třetí ráno spustí koncert... pištivý, ječivý kravál a donutí mne zavřít okno. Přes něj je naštěstí neslyším. 

Ráno jsem vyšel před dům a dvě mršky na silnici... a ten bordel po nich u každého druhého baráku. Nějak nechápu, čím tu lidé myslí... když to vím, tak tam kurňa nedávám věci, co je můžou lákat, ne?

Lišky, veverky a holubi... dobrá kombinace, společně tvořící zajímavý městský ekosystém...

Tak dobrou noc, ať vám lišky pod oknama řvou moc a moc :-)




Čtěte dále...


A jedeme dál... až někdo konečně přijde na to, že neumím anglicky, tak to bude mazec :-DDD


Oblíbené příspěvky