POKUD JSTE TU PRVNĚ A CHCETE TO VZÍT OD ZAČÁTKU, PAK SI OTEVŘETE PŘÍSPĚVEK, KTERÝ JE HNED POD TÍMTO TEXTEM. AŽ HO DOČTETE, TAK NA KONCI JE ODKAZ "ČTĚTE DÁLE" A TÍMTO POSTUPEM PROJDETE CHRONOLOGICKY VŠECHNY ČLÁNKY NA BLOGU.

Nakonec je to prostě všechno o lidech...


Včera jsem přišel z práce naprosto nadšený...dokonce tak, že jsem ani nenapsal :-))) Tak to dneska doháním. Nakonec je to prostě všechno o lidech. Instruktor Gordon je úžasný chlap a myslím, že mi nemohli přidělit lepšího.

Hned v úterý ráno, když jsem doběhl do práce o 10 minut později, ufuněný jak sentinel, se nás instruktor ujal. Na uvítanou jsem mu sdělil, že mluvím velmi špatně anglicky a požádal ho, aby na mne mluvil p o m a l u   a   z ř e t e l n ě :-)

On to prostě převzal jako informaci a kdykoli se od té doby dotknu toho, že mám blbou anglinu, vždycky odvětí: " Mluvíš mnohem lépe anglicky, než já česky". Z toho sice nevyplývá, že umím anglicky, protože on česky neumí ani slovo :-) ale je to úžasný přístup. 

A hlavně funkční. Jak během jízd, tak během teorie všechno chápu... něco sice až na potřetí, ale vždycky se domluvíme. 

Mimochodem jízdy... připadám si, jak když dělám znova řidičák na autobus. Zase se učím udržet v pruhu, zatáčet doprava i doleva, učím se značky a předpisy (naštěstí je 90% společného) a hlavně se učím to, co se v Česku neučí (alespoň u Arrivy). A totiž všechnu tu teorii okolo, bezpečnost, kontrolu technického a estetického stavu vozu před vyjetím atd. atd. To, co se u nás jen tak teoreticky řekne v autoškole a pak už to nikdy nikdo nedělá, to se tu dělá před každou jízdou. Na druhou stranu... řidič netankuje, nic nedolévá, neuklízí... od toho jsou mechanici a uklízečky.

Jsem zvědavý, jak to nakonec bude v praxi a určitě o tom napíšu, ale co jsem tak viděl, tak to fakt funguje. Navíc mi přijde po pár letmých setkáních s jinými společnostmi, že Metroline má jeden z nejvyšších, ne-li nejvyšší standard na firemní politiku, dodržování pravidel, ústrojovou kázeň apod. A to se mi líbí...

A ze soukromého života?


Kdybyste něvěděli, kde lišky dávají dobrou noc, přijeďte do Londýna...

No nic moc... co chodím do práce, necestuju po městě, nefotím... nějak není čas. Sice pracujeme od 8,30 do 15,00, ale když dojdu domů, udělám si "obědovečeři" - předtím je pouze snídaně ráno a sem tam nějaká svačina, zpravidla pečivo... a jdu nahoru do pokoje, pustím počítač a postarám se o firmu, vyřídím emaily, zavolám domů... a je večer. To se vždycky přemlouvám, že půjdu ven, ale vrozená lenost mne přemůže.

Takže se těším na víkend. To zase vyrazím do víru velkoměsta :-)


Čtěte dále....

Neděle je od slova nedělat :-)


Oblíbené příspěvky